مشاوره تخصصی کشاورزی آقا مهندس | خرید اینترنتی بذر

بذر گوجه مارس (Mars F1)

نمره کاربران:

نمره فنی آقامهندس:

/10

4،700،000 تومان

بذر گوجه مارس، یک واریته گرد-بلوکی به بادوره رسیدگی کوتاه است که درسال 1402 به بازار ایران معرفی شده.  وزن میوه مارس متوسط (30 تا 150 گرم) بوده و از شکل و قالب نسبتا خوبی برخوردار است.

اشتراک‌گذاری:

مشخصات بذر گوجه مارس (Mars F1)

توضیحات تکمیلی

نوع کشت

شکل و تیپ میوه

وزن متوسط میوه

130 تا 140 گرم

نوع مصرف

تازه خوری

دوره رسیدگی

شرکت تولید کننده / وارد کننده

کیبان/ایران بذر

بسته بندی

پاکتی 5000 عددی

معرفی و توضیح

خرید و استعلام قیمت بذر گوجه مارس

جهت خرید بذر گوجه مارس ، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. بذر گوجه مارس در بسته بندی 5000 عددی عرضه می شود و قیمت آن بستگی به تعداد خرید شما دارد. شما می توانید خرید خود را به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام دهید. توصیه می‌شود پیش از خرید حتما از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید تا خریدی کم ریسک را تجربه نمایید.

 

توضیحات فنی رقم گوجه مارس

رقم گوجه مارس یکی دیگر از ارقام گوجه جدید می باشد این واریته در سال 1402 تجاری و به بازار معرفی شد. اولین گزارش های موجود از این واریته نشان می دهد عملکرد بالایی دارد.  ویژگی های ذکرشده برای این واریته به شرح زیر است:

  • دارای میوه ای با قالب بلوکی با وزن 140 گرم است.
  •  بسیار پربار میباشد و مناسب کارخانجات صنعتی و بازار است.
  • دارای بوته ای مناسب با پوشش برگی مناسب می‌باشد.
  • مارس واریته ای با دوره کاملا زودرس (75 روزه) می باشد.

بنابراین مارس رقمی گرد-بلوکی به وزن 140 گرم است که با دوره رسیدگی کوتاه مدت  می باشدکه از دوره رسیدگی کوتاهی برخوردار است.

 

مقاومت ها و تحمل های رقم مارس

متاسفانه هنوز اطلاعات فنی کاملی از این رقم در اختیار نیست و باید منتطر ماند و  این واریته را در شرایط کشت های پرتنش مناطق جنوبی بررسی کرد.

 

نقد و بررسی رقم گوجه مارس

تا سال 1402 تمام رقم هایی که به عنوان ارقام بلوکی و جایگزین رقم های شرکت سمینیس مانند بریویو و برنتا معرفی شدند، نتوانستند انتظارات را براورده کنند! امیدواریم تلاش سایر شرکت ها برای جایگزینی این ارقام مثمر واقع شود.

 

مشاوره کشت و خرید بذر مارس

پیش از اقدام به خرید بذر گوجه فرنگی مارس حتما مشاوره دریافت نمایید. با دریافت مشاوره می‌توانید از شرایط کاشت و نگهداری این رقم آگاهی کامل داشته باشید. در نهایت ریسک خرید و کاشت خود را به حداقل ممکن کاهش دهید. ما در آقا مهندس به رایگان این مشاوره را به شما کشاورزان ارائه می‌دهیم.

نمره فنی

کیفیت میوه:
پوشش برگی:
مقاومت و تحمل:
زمان رسیدگی:
باردهی:

نمره فنی برای اولین بار توسط تیم تخصصی آقامهندس و بر اساس پنج معیار کیفیت میوه، پوشش برگی، مقاومت و تحمل، زمان رسیدگی و باردهی تهیه شده است.

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بذر گوجه مارس (Mars F1)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *